Wa’alaikumussalam warahmatullahi wabarakatuh,

Maaf, saya masih cuba familiarize dgn setting Office XP ni. Harap2 FONT yg korang semua nampak ialah Times 14.

Boleh saya tahu adakah saudara ni ahli pemuda umno kerana dapat duduk berbincang dgn hj mahadey?

Tak hairanlah kalau saudara kini menjadi peminat setia kepada beliau yg memang terkenal dgn skill ‘kelentong’nya tu!

Baguslah kalau saudara mendoakan agar beliau mendapat taufik & hidayat daripada Allah swt…..saya rasa kita semua tiap2 hari berdoa memohon keampunan dari Allah swt utk semua umat Islam yg masih hidup atau yg telah meninggal dunia.

Malangnya hj mahadey ni tak penat2 mengeluarkan statement2 yg lebih kepada menghina atau mempersendakan PAS dan Keadilan. Teringat saya dalam satu kuliah maghrib, seorg ustaz ni pernah menceritakan bagaimana Rasulullah saw menasihat Sayidina Ali bahawa org2 yg selalu berdusta akan dicatatkan sebagai pendusta oleh Allah swt….dan sebaliknya. Maka dengan tanpa perasaan takut kepada Allah swt akan terus berdusta tanpa henti….……sehinggakan pada satu hari hatinya akan dikunci & ditutup dari menerima  taufik & hidayah Allah swt.

Hah….yg nilah yg dimasudkan dengan GONE CASE!!!!!

Kita boleh lihat bagaimana pemimpin2 kita dengan muka selambanya membuat tuduhan fitnah & dakyah kepada pemimpin2 parti pembangkang & mujahid2 yg pergi berperang di Afghanistan….tipa2 hari dalam TV.

Persoalannya……adakah mereka ini terdiri daripada golongan GONE CASE tadi?

Wallahu’ alam….

p.s. sambil bila kita nak hanya berdiam diri & buat2 tak nampak dgn apa yg berlaku didepan mata kita hah?

~the truth is out there~