Assalamu’alaikum warahmatullahi wabarakatuh,

Dah banyak news/articles yg aku postkan dlm Net yg aku rasa sedikit sebanyak telah memberi gambaran yg sebenarnya mengenai peperangan di Afghanistan. Memang susah nak tentukan samada sahih atau tidak berita tersebut apabila ianya datang dari orang kaffir.  Walau bagaimanapun, aku mengambil pendekatan yg mudah iaitu lebih mempercayai punca berita orang Islam walaupun sesetengah mereka ni memang jelas fasiq ataupun mungkin munafiq!  …Kita diberikan akal oleh Allah swtkita analyse!!

Perang yg pada mulanya digembar-gemburkan sebagai ‘War Against Terror’ sebenarnya adalah ‘War Against Islam’. Memang pada mulanya kita ditipu oleh pihak barat bahawa perang ini ialah utk menangkap Usamah & ahli2 Al-Qa’idah yg dituduh bertanggungjawab keatas tragedy Sept 11 tapi sebenarnya adalah alasan oleh amerika utk menyerang Afghanistan yg sedia maklum oleh dunia mempunyai laluan minyak dari Caspian Sea yg diingini oleh amerika ini.

Peperangan ini jugak diambil kesempatan utk melumpuhkan gerakan Al-Qa’idah yg dilihat sebagai ancaman kepada Yahudi Israel & kepentingan amerika diseluruh dunia. Kekuatan ketenteraan Islam dianggap sebagai ancaman kepada org2 kaffir & mereka2 ni dicop sebagai terrorist oleh mereka2 yg takut kepada Islam!!

Kebengangan aku lebih terserlah bila ada negara2 Islam (termasuk Malaysia) yg bersetuju dgn theory amerika bahawa Usamah & Al-Qa’idah bersalah tanpa menunjukkan bukti yg kukuh.  Bukti yg ada hanyalah theory2 CIA yg mengkaitkan individu2 yg dikatakan merampas kapalterbang2 yg terhempas dengan kawan2 Usamah atau ahli2 Al-Qaidah……that I can’t accept!!  Bukti dari communication Black Box tak de sebab dikatakan telah musnah atau rosak…which is the first time yg aku dengar!!!!

George W Bush yg memang dikenali ramai sebagai President yg paling bodoh & bangang ( David Letterman pun tau)… sendiri yg mengatakan bahawa perang ni ialah ‘Crusade’!

Apa logiknya demi menegakkan keadilan ramai orang2 awam terutamanya kanak2 & orang2 tua mati disebabkan oleh bom2 amerika?  Isn’t that TERRORISM??  Walaupun kita bersedih tapi aku gembira bahwa dengan izin Allah swt, mereka2 ini akan mati syahid & masuk syurga!!  Tapi yg aku bengang kenapa Islam diperbodohkan, dihina & dipersenda TAPI orang2 Islam still nak percaya dengan orang kaffir amerika, britain laknatullah ni?

Apakah kita ni bodoh sangat sampai percaya bahawa mereka ni kononnya nak selamatkan orang2 Afghanistan terutamanya wanitanya yg ditindas oleh Tholiban?  ….Sempit sangat ke pemikiran kita ni?

Aku teringat masa aku tengok CNN tengahari Sabtu 2 minggu lepas….bila journalist interview sorang budak lelaki Afghan yg ditanya bagaimana perasaan mereka bila di ‘liberated’ oleh coalition forces?  Jawab budak tu (in English) ….”we are happy because the Tholiban is too serious about Islam!!”  ……imagine that!!!!

Kemudian ditunjukkan bagaiman orang2 Afghan yg mencukur janggut mereka & kaum2 pompuan yg buka burga mereka. Apa yg nak digembirakan atau dibanggakan sangat bila mereka menolak sunnah Rasulullah saw & membuka aurat mereka???? ..SHAME ON THEM!!!!

Lainlah dengan mat2 Afghan yg main bolasepak sebab aku nampak mereka masih memakai track-bottom i.e. menutup aurat mereka.

Mungkin mereka memang lepas gian nak main bola kot?

Mungkinkah orang2 Afghan yg terdiri dari kaum Pashtun, hazara, Tajik & Uzbeks ni sama jugak dengan orang Malaysia yg mahukankesederhanaan’…iaitu MENGHALALKAN kemungkaran ataudosa kecil’????

Memang Tholiban ni dikenali dengan sikap tegas mereka berkenaan dengan enforcement of syari’ah law!!  Bezanya mereka dengan kita ialah mereka lebih berani menghalang kemungkaran DENGAN TANGAN manakala kita hanya dengan hati. Ini menunjukkan dengan jelas mana level KEIMANAN kita dibandingkan denga Tholiban!!

Dan yang aku tak tahan ialah bila TV3 inteview wakil SISTERS IN ISLAM (namanya Nik something…) yg bercakap pasal Al-Qur’an yg menggalakkan kesederhanaan dalam Islam…tapi dia tak tutup aurat… kan pelik tu???

Adakah dengan menghalang kemungkaran mereka ABUSE hak asasi manusia?  Mengucaplah kalau ada sesiapa yg bersetuju dengan tanggapan pihak kaffir laknatullah ni.

Kita pegang dengan janji Allah swt……sesiapa yg menegakkan kalimah Allah, memperjuangkan agamaNya akan diuji olehNya to the maximum. Tapi kemenangan akan jua berpihak kepada mereka iaitu ISLAM!!!!

Ingat, firman Allah swt ….. "Dan Allah sekali-kali tidak akan memberi jalan kepada orang-orang kafir untuk memusnahkan orang-orang yang beriman." [Surah An-Nisa : ayat 141]

Itu sebabnya aku tak risau sangat dengan Tholiban ni sebab Allah swt akan membantu mereka kalau mereka betul2 beriman kepadaNya. Cuma kadang2 tu rasa sedih & bengang yg tersangat bila melihat image2 kanak2 yg cedera & mati dalam Al-Jazeera.  Insya’Allah, kaffir2 amerika & Britain jugak munafiq2 yg bangsat ni akan dihancurkan oleh Allah swt!!!!     Ingat…Allah swt TAK PERNAH mungkir janji!!! ALLAHU AKBAR!!!!

Wassalam

…..the truth is out there.

DISCLAIMER : The information contained in this email is intended only for the use of the individual or entity named above and may contain information that is previleged, confidential and exempt from disclosure under applicable law. If the reader of this message is not the intended recipient, you are hereby notified that any dissemination, distribution or copying of this communication is strictly prohibited. If you have received this message in error, please immediately notify the sender and delete the mail. Thank you.

Kirim email ke