From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]] On Behalf Of mohd
adam
Sent: Monday, November 26, 2001 9:19 AM
To: [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]
Subject: RE: H-Net* tensen aaaa.......

 Assalamualaikum

Nasihat saya kepada adik2 semua,.... jangan memilih kerja ... kerja apa pun

tak apa ... asalkan halal.... kerja le kat KFC ke, Mc Donalds ke, kilang

sebagai operator ke despatch ke ... tak apa ... buatkan sebagai pengalaman

dan ada jugak pendapatan berbanding sekarang yg masih lagi guna duit mak

ayah. Disamping tu, cari jugak kerja2 yg bersesuaian dgn kelulusan adik2

semua. Insyallah... satu hari nanti dapat jugak kerja yg sesuai.. it's the

matter of time ...

Wassalam

Kirim email ke