Daripada: anwar zamil <pol1...@yahoo.com>
Subjek: [hsm_muor] Re: This week meeting
Kepada: hsmuor@googlegroups.com
Tarikh: Selasa, 23 Disember, 2008, 6:16 PM

bkn takut bini, bini yg tak takut aku! ahakzzz.....tp aku ada gak call apek
sblm dia msk spore ari tu!
apek, botak, gendir :/ sorry tak hangout ngan lu org kt jb ari tu! wa mmg dh OD
gila mlm tu coz kepenatan tahap taik lalat arip! 2 ari tak tido coz prepare for
festival Rakan Muda 20 - 21 hb lepas. sorry bebanyak guyzz....

From: arief <mohd.ariff.ah...@gmail.com>
To: HSM (class of '91 - '95) <hsmuor@googlegroups.com>
Sent: Tuesday, December 23, 2008 5:08:22 PM
Subject: [hsm_muor] Re: This week meeting

wah wah wah... sekali lagi korang saja jentik telor aku... tak pasal2
nama aku naik...
anyway aku bangga beb... korang mmg dr dulu lg mmg dengki dgn tahi
lalat manis aku ni...
dah mmg rezki aku camni...nak wat camna.... berlambak pompuan dtg
melutut krn tahi lalat ni beb...
yg menangis yang meroyan.... eh mcm2 lg malas nak taip...

then nak ckp aku takut bini... hallo bro...
kengkadang x smpt nak surf groups even cek email pun... even
everything now at fingertips...
selang 2-3 hari...kadang2 sminggu skali... tu yg aku x update apa
aktiviti mlm tu...
aku tau pun apek sms... aku trus dtg... klu aku tau ada projek baekkkk
mlm tu... dah tentu solo mlm tu beb...
yg penting at least gua dtg beb... yg poyo malaun kata nak jmpa apek
kat JB... last2 apek kata 2 org jek dtg...
kompom lah dia yg tkt bini... bak kata ipin,..
dok kat 1 sudut umah gigit jari smbl menyangkung, air mata
bergenang... bini x kasik kuar... sadis bro...

apek/: smpi kl roger gua...  kene jmpa ada ceritera... lu set tmpt sms
gua...

rgds,
arief...

      Dapatkan nama E-mel keutamaan anda!