kita hanya merancang mie, allah sbt yang menentukan.... kan jidon?

________________________________
From: Azmi <azmi.sulai...@eonbank.com.my>
To: HSM (class of '91 - '95) <hsmuor@googlegroups.com>
Sent: Wednesday, December 24, 2008 11:02:31 AM
Subject: [hsm_muor] Re: This week meeting

pin, ko takyah datang pun takpe.. nanti diaorang tapaukan anto kat
umah ko.

pek, aku mintak sori pasal tak tahu menahu pun kedatangan ko kat jb.
17-19 hb aritu aku course so tak sempat nak bukak email. tak update
info. lain kali insyaAllah. tido umah aku ajek.

pol, lu memang buat malu aku la. ko punya berbual kata nak jumpa apek
mcm nak bergegar jb ni. tapi hampeh. takut bini.