setan ke najis ke lantak lah apa ko nak ckp ...
tp bab takut bini tu fitnah bro...
gua x diberitahu apa projek mlm tu... gua dah ada program...
ada bran turun lg... bg tau awal2 kita ronggeng smpi pg...
bbrp hari kelmarin gua jmpa apek dgn sia kat NZ wangsa maju...
bincangkan psl mlm tu dan tmpt2 yg menarik utk dikunjungi akn dtg...

yehaaa....