pada aku pek, tak kesah conventional atau islamic.
aku prefer yg mana lagi murah.
after all, nampak cam islamic lagi mahal.

kan ker ada satu kes dulu.
masuk sok kabar, tv.
mamat tu default islamic loan rumah dia..
beli rumah 200k lebih...
tapi, bila bank bawak court, demand 500k
aku tak nampak islamic lagi dah camtu...
in fact lagi teruk dari convertional.

tapi, kalau ko nak feel good kononnya..
ok kot...