Jgn merajuk don......aku tau ko mmg suka belanja org dari skolah
dulu........

________________________________

From: hsmuor@googlegroups.com [mailto:hsm...@googlegroups.com] On Behalf
Of Mohamed Fauzi Bin Hassan (Staff)
Sent: 2009/08/26 1:36 PM
To: hsmuor@googlegroups.com
Subject: [HSM] Re: Ngeteh Lepas Terawih di Muo

oleh kerana ader member kita yang tak percaya dengan aku....aku tak jadi
nak belanja korang semua........aku dah tukar plan...kaki pakir miskin
lagi afdal.....lebih memerlukan...jumlah belanja korang keseluruhan rm
1600 kalau per head rm80.. aku malas nak layan kalau member sendiri tak
yakin....aku ingat nak kongsi kegembiraan apabila aku dapat keuntungan
jualan lembu dan buah naga....ini dinamakan orang melayu suka mengata
atau menganjing kan orang sebelum berfikir...inilah dinamakan
anjing.....huhuhuhuhu