cam pol ngan pijal la....
bak kata pol, dulu boleh pujuk belanja minum air tebu, sekarang pijal tak
minum tebu dah.
dia b2b jer...

2009/8/27 azhar <harz...@yahoo.com>

> Pek, manyak butul ape yg ko ckap.
> Tp takleh lah 100 persen nak salah kan gdon.
> Smua nih hanya misjudge ajer. Mcm ko ckap jdon msh anggap prangai bebudak
> ni cam dulu, sama jugak ngan kiter mungkin pikir prangai bdak gdon nih srupa
> tak brubah cam dulu. Yang aku tau prangai tak brubah siah jerk. Harap badan
> jer membeso, prangai takuk lama, tumbesaran tak sekata.
> Sbb tu la bile gdon kater nak blanje, memasing smua pikir bior btul mamat
> nih.
> Kita pon kalo dah niat nak buat sesuatu tp org perlekeh sure angin satu
> badan gak.
> [...]

Korang semua telah menerima pesanan ini kerana korang semua telah melanggan di
dalam Google Group "HSM(class of '91 -'95)
Kalau tgh bosan, hantar lah email ke hsm...@googlegroups.com.
Kalau takmo melanggan lagi email ke hsmuor+unsubscr...@googlegroups.com.

Untuk keterangan lanjut,lawat la website group hampehh nihh!!.....hahahaha!!
http://groups.google.com/group/hsmuor?hl=en-GB?hl=en-GB

"SOALAN : JIDON KALAU KENTUT,APAKAH REAKSI MUKA BELIAU?......