Ikut suara majority

Ya saya kunci lirik ni encik mat prĂȘt

Kami mahu sambungannya!!!

-----Original Message-----
From: hsmuor@googlegroups.com [mailto:hsm...@googlegroups.com] On Behalf Of
Ariffin Ahmad
Sent: Wednesday, October 21, 2009 12:40 PM
To: hsmuor@googlegroups.com
Subject: [HSM] Re: adha vs nizam

huh.
dah jadik cam forum pompuan lak.
sumer orang emosi...

2009/10/21 azhar <harz...@yahoo.com>

Aik cam marah jerk...Rilek la bro..
Aritu cume universal reminder jer..wa tak maksudkan sesape pun tmasuk la lu.
Kengkadang dlm tutur kata kita mmg ader yg bkecik ati. Cuma tahap keseriusan
kekecik hatian tu yg kita tak tau sbb bkan smua member2 yg kita kenal tu kita
tau ati budinye. Wa tak marah pon lu komen pasal wa kat facebook...no heart
feeling la...rock beb. Cuma wa nak ingatkan kat diri sndiri n kengkawan kalo
nak ngutuk lelebih tu bior kene kat platform nye. Jgn sbb kita terlepas ckap n
tertulis yg bukan2, ada member yg umah tangga porak peranda (skali lg nak
tegaskan..wa tak maksudkan sesape). Spt yg aku ckap..platform ni and facebook
tak same beb...lain platform lain audien nyer..

Cheers beb..frienship live forever....

p/s so takleh la wa sambung blik novel wa tuh??