dan pol lak, hanya memerhati dari jauh, sambil melancap sendiri...

2009/10/21 anwar zamil <pol1...@yahoo.com>

> last sekali ipin di tangkap sebab dia dalang disebalik adha ngan nizam
> gaduh!!
> rupa2nye si ipin ni ada hati kat nizam n cuba rampas nizam dr adha!!!
> arip pulak dengar cite masuk wad akibat kene bantai ngan isteri dia setelah
> 2 hari tak balik umah
> coz bermadu asmara ngan adha!!!

Korang semua telah menerima pesanan ini kerana korang semua telah melanggan di
dalam Google Group "HSM(class of '91 -'95)
Kalau tgh bosan, hantar lah email ke hsm...@googlegroups.com.
Kalau takmo melanggan lagi email ke hsmuor+unsubscr...@googlegroups.com.

Untuk keterangan lanjut,lawat la website group hampehh nihh!!.....hahahaha!!
http://groups.google.com/group/hsmuor?hl=en-GB?hl=en-GB

"SOALAN : JIDON KALAU KENTUT,APAKAH REAKSI MUKA BELIAU?......