Memang saya sealiran dengan Kak Seto M., saya sendiri sempat jadi pengurus
asosiasi pendidikan yang dibina beliau (ASAH PENA, Asosiasi Sekolah Rumah
dan Pendidikan Alternatif). Sekarang lebih banyak membantu dari luar.

salam
-iggy

PING'S Mobile - Plaza Semanggi
E-mail: i...@pings-mobile.com Ph. 021-25536796