From: Agung Haryanto <joerock1...@gmail.com>
Sender: id-android@googlegroups.com
Date: Mon, 12 Aug 2013 16:56:26
To: <id-android@googlegroups.com>
Subject: Re: [id-android] WTA : Kuota XL habis dengan kurang wajar

Saya lampirkan kembali balasan dari XL. Terkesan CSnya kurang kompeten
dalam menangani masalah ini.

**tanpa bermaksud under-estimate atau apapun tapi mudah-mudahan sharing ini
bermanfaat bagi pengguna XL yang lain supaya terhindar dari masalah ini.*

INDOSAT SUPER 3G plus
http://www.hostune.com

INDOSAT SUPER 3G plus
http://www.hostune.com