Ya insyaallah mudah mudahan bisa ketemu.
Kantor saya sich di Bangka Raya - Kemang, jadi
kelewatan tiap pagi kalo gedung Antam.

Wass, erlina

http://us.click.yahoo.com/xmKGzA/IARHAA/kkyPAA/iPMolB/TM

> [...]
> SMS di 0818-333582

>     [EMAIL PROTECTED]

Yahoo! DSL – Something to write home about.

Listen to Internet Radio! Access to your favorite Artists!
Click to listen to LAUNCHcast now!
http://us.click.yahoo.com/_mKGzA/GARHAA/kkyPAA/iPMolB/TM