From: Segons
Sent: Sunday, February 19, 2006 10:21 PM
Subject: Re: [Internauta] Crònica de la manifestació

El 19/02/06, Jordi Manchon <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
m'agradaria que em diguéssiu si també us va semblar que de jovent,
diguem 18-30 anys no n'hi havia gaire ahir a  la mani........ més aviat
segona i tercera edat........ us en vareu fixar?

Hola,

No crec que hi hagués més segona i tercera edat que gent d'entre 18 i 30. Penso que la cosa estava força anivellada: es veien des de nadons fins a gent gran. Si hagués de dir una edat que predominés, precisament hauria dit els d'entre 18 i 30 anys.

2ns