A Dilluns 20 Febrer 2006 22:15, Pere Castells va escriure:
> Em sap greu que no es puguin fer critiques i sobre tot que no puguem tocar
> a ERC ... sembla que tot ho fa be .... això si, fotre a parir a la resta
> dels partits cap problema .. ells son els dolents, tot ho fan malament ...
Epps, que es poden fer totes les crítiques que vulguis. Però quan la critica
sigui forasenyada jo sortiré a defensar el partit polític que, ara per ara,
per a mí és el més assenyat i moderat de tots els que hi ha en el parlament.

> En fi, no esperava aquesta reacció "Cada dia estic més convençut que quan
> més gran us la diuen més gent se la traga" .... a partir d'ara no escriure
> si no es presencia del meu advocat :-))

Les meves disculpes. Vull recordar que ja havies fet algun comentari similar a
l'època del No a la Guerra.

Però és que la gran excusa que esgrimeix CyU és que no hi van anar "perquè no
s'hi havia d'anar", i això em treu de polleguera.

Eduard