A Diumenge 11 Juny 2006 15:02, Carles Pina i Estany va escriure:

> per curiositat... és TV tipus TFT, plasma o semblant?

TFT/LCD.

> Em dona la sensació que a les planes sí que es nota diferència amb TDT o
> no.

Abismal.

> De fet ja fa pinta: l'analògica suposo que és analògica, i s'ha de
> "digitalitzar" la senyal perquè les TFT ja van digitals en sí mateixes
> (entenc). En canvi la TDT ja ve digital, no cal fer tants processos...
> que pinta millor.

Sempre hi ha compresió mpeg i es nota, perquè aquestes TV ho fan tot més
evident.  Quan la imatge és més estàtica, això és, algunes parts de la
compressió no fan falta, aleshores és molt clara.

> Ho dic perquè quan he vist una TFT amb analògica, sobretot el
> començament, dius... mmmm... esperava més. I amb un DVD es veuen
> perfecte...

Si t'hi fixes, també hi veuras les pastositats típiques de la compressió mpeg,
amb els DVD.

Només es veuen sense cap defecte quan es reprodueix en alta definició des
d'una font local, com un PC.  Aleshores es veu que són la millor forma de
veure la TV.  No passa amb qualsevol cosa emesa o condensada dins un DVD, que
té compressions.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat