A Dissabte 10 Juny 2006 20:54, lamarededeuagmail.com va escriure:
> Hola, Benjamí i tothom,
>
> s'agraeix la informació, no dic pas que no, ara bé, lamento dir que
> el meu missatge anava en clau sarcàstica; em sap greu haver fet
> servir la que diuen és la forma més baixa d'enginy i no deixar-ho més
> clar, però què voleu.

Ah, no seguia el fil :)

> La qüestió és que em declaro obertament escèptic respecte la TDT. Ja
> deia en el correu d'on ha vingut això que la vessant interactiva no
> em convenç gens, i vull dir gens ni mica.

I la part interactiva està completament oblidada: gairebé cap descodificador
duu el xip que cal per què funcioni la part interactiva.

Avui és una manera de veure la TV molt millor.  Jo «tenc» TDT perquè el nou TV
la porta --l'anterior té avaria d'aquelles que no surt a compte reparar--
però no feia comptes de comprar cap aparell fins no poder escollir entre
varis models tipus el del Carrefour.

Haig de reconèixer que vista ara, de propina amb el TV, tot es veu amb tanta
diferència --sense ser alta definició-- que només poso l'analògica per les TV
que no tenen versió TDT.

Millor que per satèl·lit.  TVE1 pel Digital+ es veu pitjor que per la TDT.

On?

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat