http://www.opentrad.org/

Francesc B.

El 13/06/06, Jordi Querol Rielo <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Hola a tots. necessitaria urgentment que em diguessiu alguna pagina on
poder traduir mes o menys fidelment un text en castella al catala.
Mentres faci part de la feina ja em va be, despres repassar s'ha de fer
igualment. He trobat la de
http://www.xtec.es/col-amordedios/misc/traductor.htm
que linka amb el traductor de Internostrum. I millor encara, no hi ha
algun programa instalable al PC que faci aixo? Em sembla que seria mes
competent (es una impressio). Si algu el te i no ocupa massa i mel pot
enviar per correu, o penjar en alguna web estil www.megaupload.com, li
agrairia molt.

Qualsevol ajuda es ben rebuda i agraida per endavant, gracies a tots!