Hola,

On Jun/13/2006, Txerra wrote:
> Fa uns dies em vam enviar aquesta adreça
> (Opentrad)<http://www.opentrad.org/demo/?language=ca>,
> però encara no he tingut temps de provar-ho a fons.

amb uns companys de Catux vem provar, crec que era aquest, i anava
prou bé...

El Salt només va per Windows (crec que fa anys l'havia fet funcionar amb
el Wine emulat)

Em sona que el de Softcatalà només fa servir el d'Internostrum, que va
bé també... però no és lliure, que jo sàpiga. Al mateix fer servir,
podem fer-ne servir algun de lliure :-)

l'OpenTrad fins i tot va sortir a la Vanguardia fa setmanes, com una
petita ressenya i a més a més sense l'adreça

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona