Mira jo a casa tinc ADSL 1 mb + trucades de YA.COM.

No he tingut cap problema tècnic.. Mai

I una colada seva en una factura, em vaig queixar, em van reconeixer l'error, m'ho van arreglar, m'ho van comunicar per SMS i en la següent factura estava descomptat.

Bé, l'adsl 1mb + trucades gratis locals i nacionals, són 19.95 euros + iva.
Si ho contrates durant el mundial ho tens 6 mesos a meitat de preu, i et regalen un router normal (no wifi).

Malgrat tot passa per la linia de telefònica, i per tota la xarxa de telefònica, ya.com només fa de gestor.

Ho dic pq és exactament el mateix que té el meu veí de sota, i paga el doble.

Salut!

maki.