A Dijous 22 Juny 2006 17:40, Carles Pina i Estany va escriure:
> Hola,

> (proVar)
>
> És possible que si l'ha provat no hagi estat el suficient temps (és un
> altre "problema" si es prova poc temps... (es veu el diferent com a
> problema)
>
> Ho dic recordant els meus primers dies amb PL fa anys, em sentia "bé"
> però "incòmode". M'atreia però anava més lent a fer les coses. Clar que
> d'això ja en fa un bon temps!

Home, recordant el que expliques era de por tot allò xD

Quan començava amb Debian et vaig dir:

- És molt difícil, s'han de carregar uns mòduls no se que i tal.

I tu hem vas dir, però si els carregues i ja va!, jo quan era jove s'havia
de... (estil batalleta d'avi).

Però bé, això de la novetat pot ser un inconvenient però no un problema, algún
amic que he migrat a PL ho veu no però no per això dolent (venint d'on venen
ja els hi valdria veure-ho dolent xD )

Vagi bé.