Jo sempre he usat el KASPERSKY (abans anomenat AVP), que és l'antivirus que lloga el motor de recerca a la majoria d'empreses del mercat.
Va un pèl lent depenent de les opcions, però en l'última versió van incorporar una funció molt curiosa, on recorda els arxius ja escanejats i si no s'han modificat desde l'últim escaneig, els passa per alt :)
Es de pago, però en algunes coses vla la pena.

Com diuen, el AVG o el Trent Micro diuen que són lleugers i estan prou bé (amb el de Norton vaig sortir escaldat jo i el PANDA el considero un virus ;)).