Jo faria una plantilla de la factura en el writer i una taula amb les operacions corresponents al Calc, i després estableixes un enllaç entre cada cel.la <http://cel.la> i la posició o posicions en el writer. Guardes la factura i per fer-ne una altra tornes a obrir la plantilla. És això el que vols fer?

El resultat si, però ho volia fer només amb el writer.

Per una altra banda n'Ismael Fanlo m'han donat la solució, que us enganxo per si algú la vol aprofitar:

-----8<------
La sol·lució està en fer-ho com a camp de _referència_, no com a camp
variable.

(menús en castellà)

Sel·lecciones _l'import_ de la cel·la B4, menú Insertar -> Referencia ->
pestaña Referencias, i al diàleg que surt:

- Tipo de campo: Establecer referencia
- Nombre: asignes un nom, posem "total" pel teu exemple
- Pulses el botó "Insertar" i després "Cerrar"

Amb això ja has creat la referència... ara cada cop que vulguis que
aparegui al document, fas Insertar -> Referencia -> pestaña Referencias:

- Tipo de campo: Insertar referencia
- Selección: total (el nom de la referència creada abans)
- Formato: Texto de referencia
- Pulses "Insertar" i "Cerrar"

Veuràs que t'apareix l'import corresponent... ara ves a la cel·la de la
Base Imponible i canvia el valor... veuràs que se t'actualitza tot
plegat.

Jo he parlat de Insertar -> Referencias, però és exactament igual que
Insertar -> Campos -> Otros -> pestanya Referencias.

De pas, les referències que insereixis al llarg del document fant
d'hipervincle a la cel·la original.

Albert Que