Aixo de les molesties de la platja, es tot un mon.

Si fessim un llistat de coses que ens molesten a la platja, seria una llista interminable.

Ara be, crec que en la primera posicio hi hauria els qui porten el "lloro" (radio-cassete) i el foten a tot drap. A mes a mes, generalment sol ser musica maquina o be musica del sud d'espanya...

Per sort, aqui al nord aixo no passa.

A les platges d'Euskadi, no hi ha gent que ven begudes, sino gent que venen "barquillos", es a dir, neules !!!. Ja em diras tu qui es fot una neula tipica de nadal, en ple mes d'agost. Encara no han entes que la gent, quan te calor, te sed i no gana ??

Tampoc hi ha gent pidolant al metro. Hi ha molta gent de seguretat als vagons o les andanes. El Nadal passat, vaig veure un homes tocant la guitarra dintre els vagons i demanant diners. Haurie de veure la cara de la gent, com dient "Que fa aquest tio?". Semblava com si estiguessin veien un extra-terrestre !!!

En fi gent, sento el rollo.