Hello Francesc,

Thursday, June 29, 2006, 12:12:46 PM, you wrote:

FB> Jo!!!

FB> Teniu neules d'ultim Lot Nadalenc a casa arreconades a l'armari de la
cuina??

FB> Reboçades amb ou i galeta i pasades per la paella, ull nomes uns
FB> segons que si no es crema. Després les ompliu de qualsevol cosa dolça
FB> (melmelada de pinya) y amb una mica de sucre per sobre i apa, un
FB> postre facil y baratuuuuu!!

FB> Francesc B.

Jo he menjat moltes neules i torrons al mes d'agost.
La  meva padrina (avia al Pirineu) ho guardava tot. I quant jo anava
de vacances al mes d'agost amb ella litrobava els amagatalls i m'ho
menjava tot.
Sempre tenia coses amagades. Suposo que debia ser cosa de guardar per
quant no hi ha de res. Als pobles del Pirineu es tenia que fer aixi.
Qui no guardava no tenia en moments dificils. La meva padrina era
filla de Farrera del Pallars, poble petit i que a l'hivern podien
passar messos aïllats. I a l'estiu tampoc debia ser per tirar coets.
Aquesta costum la vaig aprofitar jo per menjar neules al mes d'agost.
I son mes bones que per nadal.
. . . . o potser que siguin records barrejats amb altres.
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net