M'estic tornant boig intentant que l'OpenOffice 2.02 em corregeixi un document es castella. Senzillament, na fa res. Sembla com si no els tingues carregats, pero quan vaig a l'opcio Eines/Opcions/Llengues em diu que tinc diversos diccionaris de diveres llengues.

Em podeu fer un cop de ma el mes rapid possible ??

No he trobat com es fa però li has de dir que el text és en castellà. Pots fer-ho per defecte (eines --> opcions --> configuració de llengua) però aleshores ho agafa a tot el que escrius, no he vist com es fa l'equivalent al word de marcar-li que una frase, paràgraf o pàgina és en un idioma concret. Si tens instal·lada l'ajuda per a usuaris de word potser t'ho diu.

Albert Que