Hola,

On Jun/29/2006, Albert Que wrote:
> [...]

no et marca els subratllat? o si apretes a correcció no et corregeix?

Es pot activar/desactiar el subratllat per un botó a la barra d'eines.

> No he trobat com es fa però li has de dir que el text és en castellà.
> Pots fer-ho per defecte (eines --> opcions --> configuració de llengua)
> però aleshores ho agafa a tot el que escrius, no he vist com es fa
> l'equivalent al word de marcar-li que una frase, paràgraf o pàgina és en
> un idioma concret. Si tens instal·lada l'ajuda per a usuaris de word
> potser t'ho diu.

jo algun cop he tingut algun problema, amb la versió 2.x. Amb la 1.x
mai, amb aquest tema. El què he acabat fent és anar a l'estilista (F11),
i a "Caràcter per defecte" o una cosa semblant, botó dret, Modificar, i
llavors a un lloc hi ha "Llengua" i poso català... això mai m'ha fallat
(crec)

Fins aviat!

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona