Hola!

Moderar fòrums deu ser de les feines més terribles d'Internet. N'he visitat
uns quants i en molts casos és per apretar a córrer, sobretot quan la
discussió passa pel terreny polític, apareix el fatxa de torn (seguit dels
seus col·legues) i comencen els insults...

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents