Allà pel poc que vaig veure és "normal" que a les cases hi hagi una
sauna...així que cadascú a casa seva, la fa mixta o no -la sauna- segons
li convingui, no ?

En el meu cas, vam entrar a Finlàndia per la frontera amb Suècia, i anar
cap al Nord, fins enganxar la carretera amb Noruega, direcció Nord Kapp.

De Finlàndia recordo això: genial tenir l'euro.Car, però no tant com els
veins de Suècia i Noruega. Molts mosquits, recomanable un bon repelent
d'insectes, i de vegades tenir la sensació de que havies entrat en una
mena de tunel del temps en quant a natura... Una benzinera plena de rens,
que anaven passejant a voluntat...carreteres solitàries... cels amples...
què més es pot demanar ? :-)))

Vagi bé pel Nord doncs,

Josep