Un àlbum

U2 - Atchung Baby

-----Mensaje original-----
De: Pere Castells [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Enviado el: martes, 01 de junio de 2004 18:30
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] Musica del segle XX

Hola colla:

Sembla que estem participant mica en mica, però som molt mes així que
continuo dient ànim
!!!, que per posar un nom no es descobreix cap personalitat. (un dia vaig
fer una petita
estadística i som, com a mínim, 150 que durant un temps vàrem escriure al
2003). O sigui,
que no arribem al ni el 10%.

Tot i que les converses son enriquidores, la "cosa" s'està desmadrant (si
m'ho permeteu).
Darrerament no mes poseu noms de grups o cantants. No anàvem per aquí els
tirs. Anaven per
construir una "discoteque" de joies, ens agradaran mes a uns que a d'altres,
però joies de
musica.

No tot lo editat es bo, però per exemple (reitero) Joan, si us plau, un sol
grup per
títol, escull, descarta i queda't amb un per grup, si no, fotem la
discografia complerta
de cadascú i ...... no tindrà gràcia. (amb tot el bon rotllo del mon, ja ho
saps Joan).
Del Jarré, de la Pat, del Vangelis, etc. amb quin et quedes?.

Disculpeu l'atreviment de moderar, res mes lluny, es que si no ens
"desmadrem".

Lo ideal ..... (i no se com fer-ho), es finalment fer una llista i aplicar
unes votacions.
On no mes es puguin votar a deu discs per persona dels 50-100 que diguem i
fer una llistat
de preferències de l'Internauta.

Ja se que es una rucada però es la forma que tinc per treure "la mala milk"
que porto a
sobre amb temes laborals (s'ha tornat el mon boig?).

Si sembla be, esperaré a fer la llista a partir del 15 de Juny. La passaré i
tornarem els
correus privadament (si voleu la fem publica mica en mica) es per donar-li
emoció ... un
joc.

Si us plau, els que heu donat no mes noms, podeu posar el títol de l'àlbum
escollit? i els
que heu donat mes d'un nom per grup, si us plau, un disc per grup. Se que a
vegades es fa
difícil, però .....

De totes maneres si en surten (que en sortiran) mes d'un per grup, es
posaran tots a la
llista. Encara queden .... Sau (el concert de el tren de mitja nit es
brutal), Eltons,
Michael's, ...... els carrinclons Carpenter (perquè no), potser no son dels
51, però els
del 55 (meu fet sentir jove) si que els recordem ;-))

P.D.: Jo també voto per Toto - Àfrica m'el havia deixat (com tants
d'altres). Compta que
si no interessa, ho deixo i no passa res. Parlem del petroli ......