Hola!

A la meva web hi tinc instal·lats tres comptadors i cap d'ells coincideix en el nombre de visites diàries. Un misteri.

Un altre. Un dels comptadors, el Nedstad, permet saber des de quin enllaç situat en una altra plana provenen els visitants. D'on bé, en una web que rep milers de visites diàries hi ha un link cap a la meva i en canvi mai em consta que ningú hi cliqui. Jo he fet la prova clicant-hi i tampoc apareix en el registre del Nedstat.

Quina explicació pot tenir això?

Hi ha algun comptador gratuït que sigui realment fiable?

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents