> Jo vaig contractar l'ADSL A Telefónica .. Però el servei m'el dona
> Terra. La noti diu que augmenten nonés als usuaris de telefonica :-(

No... El que ha demanat Telefónica afectarà a tots les usuaris d'ADSL que
depenen del bucle de Telefonica, siguin clients directes o d'una empresa
revenedora (com pot ser Terra).

Una altra cosa es que aquesta empresa opti per fer l'augment sense cost per
a l'usuari final, que vulgui cobrar un extra, etc...

De la notícia:

> Lógicamente, la propuesta de Telefónica incluye también el servicio
> mayorista, es decir que los ofrece a sus competidoras para que también
> puedan comercializarlo. La CMT, que preside Carlos Bustelo, tiene ahora

Pel que sembla a Terrassa s'ha fet la prova pilot... hi ha diversos usuaris
de Telefonica que ha tenen els 512 Kbps.

Ara, el que trobo malament es que només han augmentat el tràfic de sortida,
però no pas el d'entrada... :-(