hmmm... perdoneu.... esborreu el anterior link, perque m'he colat i no es el
LP, si no que correspon al video d'un concert o "video-clip"

el real es sobre la musica que tens en el teu LP original, és:
ed2k://|file|06.Iron.Butterfly.-.In.A.Gadda.Da.Vida.(Full.Version).mp3|40887
902|74288BBC41599602299B28812439999E|/

o si vols el disc sencer:
ed2k://|file|Iron.Butterfly.-.1968.-.In-A-Gadda-Da-Vida.(Full.Album).Direlan
der.zip|85744306|2203FE1F5A38A6BCADE89F1D03E9E6A0|/

suposso que baixar-lo d'inet per a tenir la teva "copia de seguretat" en un
altre suport, és més facil que tenir que fer una copia en sampler via tarja
de so.

A la fi i la cap... el canon dels cd's que ens fan pagar com a impost
revolucionari, en teoria es per a sufragar de manera "compensatoria" aquesta
mena de "copies de seguretat" i ja que ens fan pagar sense ni tant sols
preguntar-nos...