> És una realitat coneguda quina és la casta dels polítics que fan la
> classificació de balear i valencià com a llengua.

Coneguda per tu... però difícilment per un californià que no tindrà ni la més
remota idea d'on està València, Barcelona o les Illes... No som el centre de
l'univers. :-)

> En qualsevol cas, n'estic content i convençut, del meu posicionament
> polític sobre aquest tema.  Res que amagar.

No et dic pas que ho amaguis... el que et dic que presentar-ho d'entrada a un
observador extern, que desconeix totalment el tema, com un problema polític
farà que arrufi el nas.