On Sun, 20 Jun 2004 21:18:11 +0200, xavier caballe wrote:

> No som el centre de l'univers. :-)

(m'ho deixava)

Jo no he parlat de centres ni d'univers.  Defenso el que em toca
defensar, i si a l'altre costat li sembla que no té importància,
aniràbé saber-ho.  No tothom té capacitat per la diversitat.  Hi ha
qui té tendències a la globalització.  Com deia, va bé saber-ho per
guardar-ne distàncies.

Possiblement hi ha molts països millors muntats que el nostre, però
per jo aquest és únic.  Possiblement hi ha milions de persones que
poden ser una parella més guapa, rica, intel·ligent i fanera.  Però la
meva és la meva.  És una obvietat com un temple, però alguns pics tenc
la sensació de que no està prou clar.  Mai no ha de faltar
l'autoestima.

I que jo l'arrufi no té importància?

Hi ha categories?

--