> JO ho provaria amb el Photoshop. Crearia una acció que et passes de
> 4:3 a 3:2 i després aniria a Arxiu>Automatitzar>lot

Cal tenir molts duros, per gastar Photoshop (deu fregar els 1000 Eur,
no?).  Si s'usa de forma il·legal, cal saber que els arxius generats
amb ell porten una marca dins que ho diu.  Així, el Sr. Adobe pot
saber que uses el seu programa de forma il·legal.  O no l'Adobe, un
altre, no importa passar per delinqüent.  No importa còrrer el risc,
hi ha moltes eines obertes sense cost de llicència que també fan la
feina.  Moltes, a més, estan en català.

--
Benjamí
http://bitassa.com