On Tue, 29 Jun 2004 09:52:42 +0200, laura wrote:

> val.... no ho tenia em compte XD.... acepte la tirada d'orelles

Només la transmeto del mestre, que sorpren quan analitza escrits, fila
molt prim i traspua ètica per tots els costats.  Per mor de la seva
constància, en bona part, ho tenim tot més o manco salvat.

> tens raó, no es tan dificil passar d'un a un altre.... i si t'agrada una
> miqueta la informatica tens molt de terreny on moure't :-))

I si no agrada també (i no és per contradir ;)

El paradís d'algú a qui no li agradi és tenir un sistema que no petarà
mai --si no és per mor del maquinari, que es casca un disc o el xip de
centrifugar la RAM-- i que quan faci falta un programa, es pugui
aconseguir teclejant una ordre que et poden passar per email.

L'altre, tenir un sistema que el toquis i no, el tractis bé o malament
t'acabarà pegant punyalada, això sí que fa agafar mania a la
informàtica, si no agrada sobretot.  Així ens va.

> Porte ja dos anys només emprant gnu/linux i quan em fan emprar-lo tire
> de menys molts detalls que donen confort i no hi son allà :(

Són detalls mals de veure abans, perquè sovint ens fixem en les coses
més grans: en tindré prou amb Gimp o OpenOffice.org?  Podré viure
sense drimgüiver?  Es supera, perquè hi ha de tot.   S'està diferent,
ni millor ni pitjor i el 80% usa el 20% de les possibilitats.  La gran
diferència està en els centenars de petites eines que ajuden a fer
qualsevol cosa.  No estan al programari privatiu, pel qual no és
rendible fer eines així.  Allà cal fer productes grans, carregants,
per poder cobrar llicències importants i manteniments tipus hipoteca
però que no s'acabin ni en 30 anys.

--
Benjamí
http://bitassa.com