Heu provat fer-vos passar per andorrà a Madrid? Canvia tot, ja no ets ni garrepa, ni
pencador, ni seriós, el tòpic del andorrà, segons ells i d'altres, es "un tipus amb
calés
i negocis ... pelet gitano això si (amb perdó dels gitanos)", divertit. (curiós això
últim)

T'ho permeten tot, fins hi tot dir qualsevol catalanada. Disfruto dient quant puc ....
"esto rai", expressament, tothom ho entén, queda "graciós". I com els catalans (aquí
ens
foten a tots junts), tot i el que es digui, tenim molt sentit del humor, dons els hi
segueixes el joc i ets "divertit".

A nosaltres en agrada enfoter-nos de nosaltres mateixos (almenys a mi) i cauen a la
trampa. Començo per explicar acudits de garrepes (altre cop el topic)  .... disfruten i
riuen com bojos ..... quant s'en volen donar compta els hi començo amb repertori dels
seus, no tenen mes remei que acceptar-ho. Comencen a fotre mala cara, ja no riuen
tant, de
fet ho fan per inèrcia, han d'aguantar, abans reien, dons ara també, em "des
...pip...."
per dins. Es com nosaltres quant sentim un acudit nostre, ens fot gràcia .... a mitges.

Això et permet també altres experiments, com per exemple, fotres amb els catalans
uiiiii, com s'hi agafen !!! es un imant. Coneixes realment com son algunes persones.

Aquí també alguns d'aquí han fotut la pota fins al fons ....... amb la meva dona, a
meva
parella es de Madriz, no es conya !!! per tant algun cop algú s'ha passat dues
benzineres
i ha fotut la pota ....... fins al genoll (de tot hi ha i arreu), pensen per l'accent
que
es del Mediterrani però no la identifiquen com madrilenya. Al revés també a passat, no
sabien d'on era i algu li va tenir que "avisar". I es que ......

Per això algun cop he sortit en defensa de la gent "castellana" (no sols per la meva
dona,
he viatjat molt per allà i tinc força coneguts), hi ha de tot, com arreu. Altra cosa es
com s'utilitzen políticament aquestes coses.

En fi, que els conec un pelet, no hi ha mes remei que tenir contactes sovint .....
Menys
mal que aquest any no han guanyat res a futbol (per fi, ha arribat la meva venjança),
que
amb comunions y bodes he tingut mes d'un cop que brindar per  .... no que se quin
numero
(como elegante y educado catalán) aixecant la copa de "xampany", que es cava?. Aquest
any
... que no brindamos? sujuro a mig dinar ho vaig proposar, era la meva .... unes cares
d'assassins frustrats ;-))

Compta, es la meva experiència.

P.D.: La meva filosofia es no anar contra cap idioma, sino contra qui utilitza el
idioma
com arma política. Els idiomes i qui els parla no tenen cap culpa.