From: "Fusté Sánchez, Cesar" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, July 12, 2004 3:41 PM
Subject: RE: [Internauta] Fw: El Collins dels ..... pip ....

A mi personalment sempre m'ha fet il·lusió que em tractin de polaco,
despectiu, despectiu no ho es, i si no que li preguntin a un polones com es
de despectiu el haver nascut a Polonia, per un altre costat denota que ens
veuen diferents, alguna cosa així com a estrangers, cosa que ja m'agrada, de
forma que,...

Fora conyes quan vivia a Madrid i em deien "polaco" era facil contestar
"ah!!!, ¿tu tambien me ves como estrangero? entonces estamos deacuerdo en
eso!" i els sabia greu, la llastima es que despres ja no m'ho deien més.

Per cert, algú sap d'on ve la expresió? n'he sentit força versions, però mai
he tingut clar d'on venia.