<<(...) Si una persona no hagues fet un moviment
<<involuntari, desviant la trajectoria d'un mosquit portador de la febre
<<groga que es dirigia amb instint assassi cap a un dels nostres
<<precursos (per dir-ho d'alguna manera), ARA NO HI SERIEM. Si m'hi
<<esforço crec que puc veure l'escena i tot.

<<A on vull anar a parar?

<<No ho se, em sembla que m'he perdut.

--
<<hrnzt

Si, em sembla que era ,  que refotudament simples son les coses. Jo crec que
seria mes concret. Que refotudament simple es la vida, i com ens la
compliquem. Patim per coses que no sabem si ens han de passar, tot perque en
tenim alguna probabilitat, i quedem ancorats en records del passat perque
qui sap com podia haver anat tot si...o semblant, mentre la tossuda realitat
passa davant dels nostres nassos, sovint mentre tan sols som espectadors.

Mmm, no se, potser m'he passat.

Ton