From: "dolsa" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Pere Castells" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, July 19, 2004 12:11 AM
Subject: Re[4]: [Internauta] metro i norton 2004

Hola,

Sunday, July 18, 2004, 6:58:24 PM, escrius:

PC> Si senyooooo .... ten points. Quines carreres, que se n'ha fet?

PC> Ens llegim Ton.

Tinc en la memoria una de les carreres d'en Nieto amb Derbi.
Jugava amb els contraris. No hi havia color.
I podriem preguntar-ho al Rossi (pare).
Mes que avançar als rivals se'ls pixaba
Altre espectacle era l'Agostini.
A la historia del motociclisme hi han haguts bons pilots, bonissims i
els genis.
D'aquests últims han hagut pocs. En Kewin no el tinc com un d'aquests.
Son apreciacions personals.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net