:-)

Si que deia que el protegís, però ho vaig veure (entendre) al cap d'uns
dies. "I-jo-que-sabia", a l'escola no em van dir res, molta acadèmia, molt
institut per acabar "protegin".

Els meus pares no em van educar per això, tenia que ser, treballador,
honrat, i no violent, però protegir no m'ho havien dit mai .........

Protegir el disc?, pos si la porta estava tancada i li ves fotut un mastegot
si algú gosa tocar-lo.

Protegir, formatejar, .... delete .....  i l'asterisc? ui l'asterisc!!!, la
mare que el va .....  menys mal que encara no hi era la "@" mira que son
rars els informàtics (ara veuràs, ja, ja, ja)...... a mes, quant t'ho
explicaven, et deien que eren "1" i "0" .... i, tot i que feies cara
d'entendre (no ho entès mai) ara puc dir: .... i que mes???.

I les carpetes i les subcarpetes i el CD.. i ... jo que sé. Això t'agafa com
molts d'ara als 10-15 anys, però la nostra generació en va agafar als 25,
amb fills, hipoteca i, això si, la mili feta. Començar ara amb altres
coses?, ni de broma. Saps perquè? per allò que es diu, estic amb "ara se que
no se res". Amb lo que hem patit !!!.

En fi, penso que la depressió que vaig agafar llavors encara la suporto,
 .... estic marcat de per vida. No m'he refet mai.

Ens llegim.

P.D.: Ara m'entero lo de "Microsoft Disk Operating System", fins Microsoft
encara.Lo de Dos, ni idea, ... total, pa que?.