From: "Francesc Garí Lleixà" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Sunday, July 18, 2004 11:53 PM
Subject: [Internauta] Programa Internauta

Be. El dissabte es van despedir per aquesta temporada. Tal com va enunciar
en Jofra, sembla que tornaran a una hora, si més no, rara. Aquest cop, vaig
poder gaudir d'un programa interessant, portat de tu a tu entre tots dos de
manera magistral.
Estic convençut de que el Vendrell no es va equivocar al tenir-los junts. De
totes maneres, l'agraïment d'en Partal al Jofra, sona a despedida. Espero
que no.
Crec que per ajudar a rellançar una nova temporada, hagués estat be
potenciar la web i la llista els darrers dies.
Bones vacances a l'equip.
@veure