On Mon, 19 Jul 2004 10:54:39 +0200, Francesc Garí Lleixà
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> I per cert, em va semblar entendre que el Gmail de Google es feia dipositari
> d'una giga de missatges teus.
Sips, jo ara mateix l'estic provant amb la llista a veure que tal és
de fer anar.
Ah, i també és molt comode per enviar-te fitxers grans amunt i avall.
No sempre es té un ordinador amb ftp o similar a mà.
I sempre t'obliga a llegir ordenat  pels fils de conversa.... cosa que
fa que quan la gent utiliza el "respondre" indiscriminadament sigui
una mica lios....

> Per a mi és una bestiesa deixar la meva correspondència personal als
> ordinadors d'un cercador.
El fet és que només l'usuari els pots veure. No estan a disposicó de
tothom!  En aquest sentit és com qualsevol altre servei de webmail
El que si que hi ha son anuncis (en text pla) al costadet, que
funcionen de forma molt simialar als ad-words de google. Si al mail
parles de "patates", ell fa una cerca entre els seus anunciats a veure
qui es vol anunciar quan algú parli de patates, i et mostra l'anunci
al costadet.

> Sols cal veure els missatges nostres de l'internauta: Son públics

diria que això és gràcies a que algú l'ha donat d'alta a mail-archive
(un tal  segon-segona ¿? ) .... El servidor de l'internauta només
permet consultar els missatges a qui està registrat. Però algú va
voler-fos fer públics, ves a saber per que.....

* Ermengol *