Hola Joan,

De vegades, quan la gent sembla que han descobert Internet ara, jo penso que aquells
anys, en que alguns feiem servir les xarxes de Packet Radio (AX25) per enviar
missatges, curts, sols de texte a gent de tot el món.
O de la primera vegada, que vaig conectar a un servidor de la NASA, desde casa, via
Radio, fins un enllaç a Internet qui hi havia en una universitat. I per entrar a la
web, vaig trindre que omplir un formulari, amb un munt de dades
Tinc guardat en paper impres, el log d'aquella primera connexio amb la NASA, perquee
em va fer molta ilusio. Deuria ser fa un munt d'any, per allà el 1992, tot aixo.

Ramon
EA3AAW