Bé, a Lleida, al 1995 vaig acabar allotjant a casa meva el node de Fido i RedBBS.

A més també vam fer una xarxa basada en fido, però només de temàtica jurídica. Quins temps, quins mòdem, quines velocitats, però...

quina educació alhora d'escriure.

D'allí em ve la mania d'escriure seguint la Net-etiqueta. Ara ningú sap que és allò.

SAlut!

En/na Esteve Valentí ha escrit:

Hola Joan.

A part de fido hi habia una altra xarxa a les BBS.
No recordo si es deia RIME o com... amb el BlueWave
et baixaves els paquets de correu i enviaves les respostes.

Recordes com es deia?
Jo hi connectaba amb Abaforum... a Fido i a l'altra xarxa.

Adéu

--

Lo Maki de Ponent

icq: 642935

"Primer van agafar els comunistes,
i jo no vaig dir res perquè no era comunista.
Després es van endur els jueus,
i jo no vaig dir res perquè no era jueu.
Després, van venir a buscar els obrers;
no vaig dir res, perquè jo no era obrer ni sindicalista.
Més tard es van ficar amb els catòlics,
i no vaig dir res perquè jo era protestant.
I quan, finalment, em van agafar a mi,
ja no quedava ningú per protestar".

Martin Niemüller (1892-1984)