Per anar be, ens hauries  de dir el lloc i el preu, no fos cas que ens hi
trobem. :-)

----- Original Message -----
From: "Pere Castells" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "LLISTA de l'Internauta" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, July 26, 2004 8:59 AM
Subject: [Internauta] Cervesa Heineken

Holes:

Perdoneu però jo vaig amb la meva creuada particular. Ahir, demano una
cervesa, i quant vaig a pagar, sorpresa !! el preu  ... de joieria.

La culpa es meva per no preguntar quant ho demano però, francament, ni em va
passar pel cap. No dic el preu perquè fins hi tot em fot vergonya .... al
preguntar-li al cambrer perquè m'ho justifiqués em diu .... es que es
d'importació .... una Heineken??? (vaig demanar dues cerveses, cap marca).

Heineken d'importació? des de quant?

1.- Importació quant no érem de la comunitat ara no mes s'ha d'afegir el
preu del transport (que sempre hi es, en tot), però no aranzels. Per tant no
justifica els preus.
2.- Heineken es fabrica (per la península) a Alcobendas (Madriz), un pelet
mes a la vora que Holanda. (categòric, tinc molt bona relació).

Arribo a casa i veig l'anunci, però es que després del anunci de Heineken
(que per cert, l'anunci el fan actors americans per donar-li aquesta visió
"estrangera") fan un de Àguila-Amstel (Heineken va comprar l'Àguila de
Alcobendas, fa uns anys, es on fabriquen amb diferents marques). Poc després
fan un de Cruzcampo, ... també del Grup Heineken però que fabrica a Sevilla,
principalment. Per tant tot es lo mateix, canvia la marca i el ....... preu.

En fi, que ens volen prendre el pel i ho aconsegueixen.

A mi ja m'és igual. Me les fotran igual sense engaltar, però si os passa, no
mes per informació. Heineken NO es importació.

P.D.: He llegit els correus pel que fa a l'anunci de Damm, estic
completament d'acord. No mes una informació, el propietari de Damm es Sant
Miguel, ho dic perquè potser pretenen canviar el hàbits? No ho se, es una
possibilitat. Sant Miquel fabrica a Lleida, Màlaga i Burgos.

Es curiós, la qualitat de la cervesa, independentment dels procés, es mesura
per la qualitat de l'aigua que fan servir i ara quant te la fots no saps
d'on es, per tant !!! No os heu fixat que es el únic tipus d'empresa que no
canvia de lloc de ubicació? es pels pous d'aigua. No hi son al lloc per
casualitat.