De: Miquel Pujol [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Enviado el: miércoles, 28 de julio de 2004 10:02
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: RE: [Internauta] Cervesa Heineken

Quan no saps el preu, malament!!! Però es clar, no demanaras quan costa una
cervesa abans de demanar-la. Es que si es pot fer es demanar la llista de
preus, tot i que acostumen a ser alts, potser en aquest cas s´han passat.

Quan veig una carta amb 10 plats i el cambrer ve i diu: avui també tenim
...... i t´en diu 10 més, sempre he tingut la temptació de demanar-li el
preu de cada plat, no ho he fet mai, es clar.

Miquel