Un ajuntament em sembla que no és una entitat com M6 per exemple. M6 és una
promotora de concerts. Un ajuntament no, i a més, els paguem nosalters, i no
vull que diners meus vagin a la butxaca d'aquesta púrria d'operación triumfo
i altres.

Un individu com Bisbal, no té cap mena de talent, no destaca en res ...
Canta com moltíssims, la música no és seva, ni les lletres ni res és seu. Ni
tan sols l'èxit, pq bisbal és un personatge creat. La seva fama, és com un
holograma. Tot i que ell s'ho té molt molt cregut. Ahir a la feina, van
haver-hi 5 persones que em van venir a preguntar on era el concierto de daví
bisbá o el camp de futbol, segurament vaig actuar com un fill de puta,
parlant clar, i no me n'arrepenteixo pas, els vaig enviar ben lluny d'allí a
un lloc on es perdrien segurament ...

Em fa molt a ràbia la gent de la calanya d'en Bisbal, no per ell, si no
perquè els hologrames com ell s'han carregat tot el panorama músical ...
poseu els 40 principales o radio flaixbac ... Fot vergonya!

I si els de l'ajuntament d'arenys de mar (CIU+PP) volen fer-se promotors de
concerts ... que es segreguin de l'ajuntament i creïn una empresa per
fer-ho. Que per venir aquest personatge han hagut de remodelar el camp de
futbol!

I no, tant em fot que canti en castellà, això és el de menys, la música és música, quan una guitarra sona no ho fa ni en català ni en castellà, i la veu no és res més que un instrument.

I això no va per tu pere, però això que els "CIUdadanos" són jovent d'ERC
dels dos arenys ... És que li fot ràbia que el jovent sigui d'ERC?
Preferiria que fos de CIU o del PP? JAJAJA com els punxa que hagin perdut la
presidència! jajaj